Juu-u, tuo tyttönen päätti siis ajoittaa juoksunsa juuri parhaimpaan kisakuukauteen. Vaan eipä hätiä mitiä, sillä tiedossa on vain piirinmestikset ja niihin saa myös juoksevan tytön kanssa osallistua. Kivaa!

Pari viikkoa takaperin kisattiin sitten elokuun lopun ATT:n uudessa hallissa. Ja voi vitsit, kun Hilkka kävi kuumana. Eka rata meni täysin siihen, kun Chilin mielestä rataan kuului ihan liian vähän esteitä. Hauskaa kuitenkin oli, molemmilla. Tokalla radalla Chilppa tipahti (liian!!) kovan vauhdin saattelemana puomilta. Muuten nätti rata. Vikalla sitten tippui rima, ja lopussa vähän ohjaus pääsi valumaan, mutta oli kiva mennä. Ja sehän tässä on ollutkin se pääasia. Meno tuntui hyvältä, ja kontaktit olivat ihan superit joka radalla! Mun täytyy vaan tottua siihen, että me ei onnistuta ehkä ihan niin helpolla kuin muut. Ei se oo aina helppoo, mutta mä tiedän, että mulla on hyvä koira ja mä yritän koko ajan olla sen arvoinen ohjaaja. Siksi me pidetään vaan tavoitteellisesti kivaa ja aina pilke silmäkulmassa.

Muuten ei tähän elämään kuulu sen ihmeellisempää. Itse vietän ansaittua (toivon mukaan...) syyslomaa ja yritän kehittää koirille päiviksi jotain tekemistä. Kisakalenteri täyttyy ahkerasti, sillä mun polvileikkauksen ajankohdaksi varmistui 9.12. Sitä ennen kisaillaan luultavammin pari kertaa Riksussa ja sitten nää kaikki Liedon kisat.

Tällä hetkellä elämä Chilin kanssa on niin helppoa. Me vaan ymmärretään toisiamme ihan täydellisesti. Välillä Chili kyllä päättää murjottaa mulle, kun olen ollut pitkään poissa, mutta hymyilee taas kun mennään takapihalle ottamaan vähän keppejä ja puunkiertoja. Sen kanssa on niin makee tehdä agilityä, kun se tekee niin täysillä koko ajan.

Laitan tähän loppuun vielä kuvan viimekesältä. Chilin yksi lemppariharrastuksista on suihkulähteessä uiminen. Ja Limppu komentaa vieressä ;o)

2006616.jpg